2015. július 12., vasárnap

Nyitás és bemutatkozás

 Köszöntünk mindenkit a Blog Design Birodalomban, ahol különböző hasznos kódokat találhattok majd a későbbiekben! A blog azért jött létre, hogy segítsünk mindazoknak, akik vagy most kezdték a blogolást, vagy pedig csak nem értenek egy kódot esetleg nem tudnak mit kezdeni egy kóddal! Nyugodtan írhattok e-mail-t nekünk, igyekszünk mindenben a rendelkezésetekre állni! E-mail címünk a következő: 

 Igyekszünk saját, egyedi kódokkal előállni, kritikákat írni és az oldal átalakításoknál is megpróbáljuk a legjobbat kihozni magunkból. Remélem, tetszeni fog a blogunk és megtaláltok minden olyan hasznos kiegészítőt, amit kerestek! 

 Egyelőre két szerkesztő munkálkodik a blogon, de ha van kedved és értesz a kódokhoz, fejléc készítésekhez (ilyen bloggerina igazán jól jönne! ;) ), akkor nincs más dolgod, mint jelentkezni e-mailben! Na de, íme egy-két érdekesség a két szerkesztőről:

 Arika Blue
  • Jelenleg főiskolán tanulok, húsz éves múltam és lassan már kilenc éve "foglalkozom" írással. Eleinte verseket is írtam, de egy ideje már kizárólag kitalált történeteket, regényeket írok.
  • Van egy történetes oldalam, amit itt megtalálsz: Jeges Érintés
  • Egyszer a jövőben szeretném kiadatni valamelyik regényemet, azon vagyok, hogy ezt az álmomat megvalósítsam.
  • Ezek jellemeznek engem a leginkább: visszafogott, akaratos, ambiciózus, optimista, türelmetlen, forrófejű, segítőkész, illetve kedves.
  • Imádom a kék színt (a szemem is ilyen színnel büszkélkedik).
  • Szeretek nyelveket tanulni; a gimnázium alatt szereztem két középfokú nyelvvizsgát, de a jövőben még több új nyelvet szeretnék megismerni és megtanulni.

 Alice Levine
  • 18 éves lány vagyok, aki egy jó ideje foglalkozik már a kódokkal. Először a GPortálon kezdtem majd megismerkedtem a Blogspottal és valahogy átevickéltem ide. A kódokhoz jobban értek, mint a fejléckészítéshez. 
  • Van egy történetes blogom: The Devil's Game
  • Az életben nincs túl sok tervem, csak szeretnék egy jól fizető, biztos állást és egy családot. 
  • Jelenleg logisztikai szakon tanulok, terveim között szerepel az egyetem is a szakma elvégzése után. Szeretném letenni legalább a középfokú angol nyelvvizsgát vagy ha úgy adódik, akkor a felsőfokút is.

Üdvözlet,
B.D.B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése